HTML

Pávapörkölt

Szórakoztató naplóbejegyzéseimen rágódhattok naphosszat ha szeretnétek. Nagyon szórakoztató elfoglaltság.

Friss topikok

  • KaeruBird: i luv dis. (2009.12.14. 16:30) Egy másik én....
  • Democritos: Poison, boison, maison, gazon. (2007.05.13. 00:23) vers
  • mate++: Köszönöm! :D A folyosón rohangálás pedig keretet ad a fejezetnek. :P (2007.05.08. 16:39) 1. fejezet: Jared
  • óz a nagy varázsló: és tootsypop elindult egy reggel, élmények közé, és fejéből gondolatok szikráztak. majd egyszercsa... (2007.04.13. 23:32) Péntek 13.

Linkblog

Péntek 13.

2007.04.13. 21:03 mate++

Nos hát mi más címet adhatnék a mai postnak, mint ami. Mert hát ez a köztéma. Pedig én nem annyira tapasztaltam a szerencsétlenséget, pedig eléggé tartottam tőle. Sőt egész jó volt az egész, kivéve, a 100 perces, tehát duplaórás irodalomtémazáró. Ennek is mondjuk megvannak a pozitívumai. Nem kell rá tanulni, hiszen fogalmazási feladat. Sokat kell rizsázni, és lelkizni. Viszont elég nehéz címek voltak feladva. Ilyenek, hogy a sors szerepe a drámákban. De amúgy egész jó nap volt. Akkora poén volt. Hazajöttem, és megnéztem egy ilyen videót. Én szarrá röhögtem magam rajta, várjatok ide is rakom.https://www.youtube.com/watch?v=Otcj0rLZpYc
Csak nem alakítja linkké. Másoljátok be felülre abba a sorba, ahova a honlapokat is kell írni.
Aztán cserkészeten morzéztunk, és szivattam a Páldomot. Páldom=hülye zombi gyerek

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pava.blog.hu/api/trackback/id/tr6858312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

óz a nagy varázsló 2007.04.13. 23:32:59

és tootsypop elindult egy reggel, élmények közé, és fejéből gondolatok szikráztak. majd egyszercsak az az őrület fogant meg benne, hogy ezt le is jegyzi. hajrá, tootsypop! (habár neved akár egy nyalókáé és egy kiskacsáé lehetne)
süti beállítások módosítása