HTML

Pávapörkölt

Szórakoztató naplóbejegyzéseimen rágódhattok naphosszat ha szeretnétek. Nagyon szórakoztató elfoglaltság.

Friss topikok

  • KaeruBird: i luv dis. (2009.12.14. 16:30) Egy másik én....
  • Democritos: Poison, boison, maison, gazon. (2007.05.13. 00:23) vers
  • mate++: Köszönöm! :D A folyosón rohangálás pedig keretet ad a fejezetnek. :P (2007.05.08. 16:39) 1. fejezet: Jared
  • óz a nagy varázsló: és tootsypop elindult egy reggel, élmények közé, és fejéből gondolatok szikráztak. majd egyszercsa... (2007.04.13. 23:32) Péntek 13.

Linkblog

Egy másik én....

2007.05.05. 15:48 mate++

Hát igen blogírásra adtam a fejem, de hát minek ha olyan ritkán írok bele...
(Nem mindegy? úgysem olvassa senki.)

Elkezdtem könyvet írni és tök jó lesz..
(jajj lelkem hanyadszorra mondod, aztán egyiket sem fejezted még be.)

Beléptem egy zsonglőrklubba...
(Persze aztán úgyis megunod mielőtt elkezdődne...kb. ennyire vagy kitartó...)

Én nem vagyok kitartó? Miért akkor én milyen vagyok? Amilyen vagyok talán olyan, és én mint a megrepedt tükör, ezredszerre is másmilyen vagyok. De miért? Nem tudhatom. És ha te tudod... én??? nem tudom.. akkor senki sem tudja, én már csak ilyen vagyok, de hát az sem baj. vagy igen? Megfojt a bizonytalanság, és mazsolák vannak a krémtúróban, minden mazsola egy szög a koporsómban... mindegy már nincs sok hátra...

A Tárogató út vén épületét már régóta verdesi a szél, és reszketnek a fák. Félnek.... Mitől?

Attól amitől mindannyian félünk..

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pava.blog.hu/api/trackback/id/tr4371214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása