HTML

Pávapörkölt

Szórakoztató naplóbejegyzéseimen rágódhattok naphosszat ha szeretnétek. Nagyon szórakoztató elfoglaltság.

Friss topikok

  • KaeruBird: i luv dis. (2009.12.14. 16:30) Egy másik én....
  • Democritos: Poison, boison, maison, gazon. (2007.05.13. 00:23) vers
  • mate++: Köszönöm! :D A folyosón rohangálás pedig keretet ad a fejezetnek. :P (2007.05.08. 16:39) 1. fejezet: Jared
  • óz a nagy varázsló: és tootsypop elindult egy reggel, élmények közé, és fejéből gondolatok szikráztak. majd egyszercsa... (2007.04.13. 23:32) Péntek 13.

Linkblog

Párizs

2007.04.12. 16:15 mate++

Na végre hazaértem nagyon jól éreztem magam, úgy hogy most megírom a párizsi utazásomat.
3. Kedd
Ez a nap csak az utazással telt. Átmentem a Széher úti lakásra, ott megebédeltünk Ancsival. Aztán elszaladtam a boltba tv paprikáért. Aztán megjött az airport minibus, és kimentünk a ferihegy 2a terminálra. Vártunk egy ideig majd felszálltunk a gépre és nem sokkal utána megérkeztünk Párizsba a Charles de Gaulle reptérre, onnan busszal, és metróval Ancsi kis lakásához. Amúgy Ancsi a nagynéném, de ez asszem fentebb említve van. Aztán vacsorára ettem pizzát fagyit, és nem sok kellett hozzá, hogy elaludjam.
4.Szerda
Sokáig aludtam, majd reggeli és elmentünk sétahajózni a Szajnára. Jó volt, de nagyon fújt a szél. Ancsi odaadta a fényképezőgépét, hogy használjam, amíg ott vagyok. Így is tettem kattogtattam elég rendesen már amennyire engedték a lehetőségek. A hajókázás után egy olasz étteremben ebédeltünk, spagettit meg ilyeneket. Délután Orsay múzeum, impresszionisták, monet, manet, millet, meg az összes. Vacsora, és utána bedőltem, és Scrabble-eztem egyet Ancsival, mert neki ez a kedvenc játéka. Nem nyertem :(.
5.Csütörtök
Igazi francia reggeli, bagettel meg mindenféle sajttal, aztán elmentünk megnézni a Picasso múzeumot. Én nem szeretem annyira Picasso műveit, de meg kell hagyni, tényleg nagyon jól festett. Utána még elmentünk a Luxembourg kertbe, a Curie múzeumba. 5 nobel díj az azért szép, egy családban. Utána ebéd egy francia ebédlőben. Saláta, csirke stb. Délután shoppingoltam amíg Ancsi dolgozott. Majd bementem az uszodába, Ancsi ugyanis úszóedző. Hazamentem, és néztem Az Abigélt dvd-n, vacsora és alvás.
6.Péntek
A reggeli megint az volt, nem is írom le többször, hogy mi mert azért annyira nem érdekes. Délelőtt csak pihentem, befejeztem az Abigélt. Zseniális film, de tényleg, úgy hogy valószínűleg el fogom olvasni a könyvet is. délután shopping.
7.Szombat
Sziszi érkezett hozzánk délelőtt. Sziszi a másik nagynéném, és elmentünk az unokatestvéremhez, Sziszi gyerekéhez, Dávidhoz. Meglátogattuk őket. Dávid, a felesége Natalie, és a kisbabájuk Salome. Érdekes, de szép neve van. Utána meg leautóztunk Rouen-ba, mert Sziszi ott lakik.
8.Vasárnap
Az etretai tengerpartra mentünk. Gyönyörű sziklás tengerpart, utána pedig Deauxville-be ott pedig homokos tengerpart, és kagylógyűjtés. Utána vissza Rouenbe, és azonnal elaludtam.
9.Hétfő
Délelőtt Roueni városnézés, Szt. Johanna, katedrális, kóla. Majd vonatra szálltunk, és visszamentünk Párizsba, és a Cartiére Latinba.
10.Kedd
Shopping souvenirek, és a rodin múzeum.
11. Szerda
Hazautazás


Nos a végén egyre rövidebben írtam le a napokat mert elfogyott az írási lelkesedésem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pava.blog.hu/api/trackback/id/tr457776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása