HTML

Pávapörkölt

Szórakoztató naplóbejegyzéseimen rágódhattok naphosszat ha szeretnétek. Nagyon szórakoztató elfoglaltság.

Friss topikok

  • KaeruBird: i luv dis. (2009.12.14. 16:30) Egy másik én....
  • Democritos: Poison, boison, maison, gazon. (2007.05.13. 00:23) vers
  • mate++: Köszönöm! :D A folyosón rohangálás pedig keretet ad a fejezetnek. :P (2007.05.08. 16:39) 1. fejezet: Jared
  • óz a nagy varázsló: és tootsypop elindult egy reggel, élmények közé, és fejéből gondolatok szikráztak. majd egyszercsa... (2007.04.13. 23:32) Péntek 13.

Linkblog

Laidenthal életének következő fejezete

2007.04.20. 16:41 mate++

Most biztos minden emberke tök jófejnek tart, hogy ilyen gyakran írok ide. Teszem azt én igyekszem, csak aztán van ez a fránya számítógép tilalom meg ilyenek. Na szóval. Mi történt velem a múltkori post óta. Hát. Vasárnap voltam életem első martionos taliján. Mondjuk jól éreztem magam, de egy kicsit meredek volt így elsőre. Amúgy sem stílusom csak így egy csomó ismeretlen emberrel találkozni. Mondjuk a martionos emberkék közül azért egy párat már ismertem de őket csak msn-ről. Szóval ott játszottunk meg ilyesmi. Aztán a hét másik gyújtózsinórja a kedd volt. Levették a fogszabályzómat. IGEN!! ^^ Annyira örültem neki. Ez volt a legjobb dolog már régóta. Szerdán mehettem is a kivehetőért, de annyi baj legyen. Közben az orvos egy csomó hivatalos mondatot mondott. Ilyeneket, hogy a tiszta készüléket mivel kell mosni meg ilyenek. Na jó tudom, hogy ez most picit hülyén hangzik, de akkor így gondoltam. Nagymamám jött el velem, mert valami személyigazolványos embernek kellett átvennie. Amúgy nekem is kéne már legyen, de ez egy rejtély, hogy miért nem mentem el még kiváltani. Vagyis nem is annyira rejtélyes, valószínűleg annyi az egész, hogy eddig eszembe sem jutott. A kivehető fogszabályzó meg egész jó, csak az a baj vele, hogy reggel úgy fáj tőle a fogam. au

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pava.blog.hu/api/trackback/id/tr7961268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása